středa 10. října 2018

Layout Na hřišti na blogu VKS

Nevím jak vy, ale já miluju fotky, které pořizujeme na hřišti. Jsou hravé, veselé a plné barev. Stejně takové jsou i papíry z letní kolekce a tak se k těmto fotografiím úplně skvěle hodí.


Tento layout vznikl tak, že jsem chtěla vytvořit něco jednoduchého, minimalistického. A protože bylo v plánu málo zdobit, vybrala jsem ten nejvíc barevný letní papír, který jsem přišila na podkladovou bílou čtvrtku. Fotku jsem podlepila bílým papírem a ještě i velumovým papírem. Journaling jsem psala na stroji na obyčejný čtverečkový papír, který jsem vyštrachala v šuplíku.


Z papírových výseků jsem chtěla použít ke žlutému kolečku ještě i žlutou vlaječku, jenže ta už je nalepená na jiném projektu. Takže jsem vzala nůžky a obstřihla jsem to, co z vlaječky zbylo, když jsem ji vyloupla z papíru. Ručně jsem ozdoby prošila. Samolepka větvičky je z nové diářové kolekce, která je mimochodem dokonalá.


Dolepila jsem kartonové výseky a úplně nakonec jsem papír ozdobila malůvkami. Přiznám se, pomohla jsem si šablonami... 😉

Ať žije minimalismus! 😊

Použité produkty







Žádné komentáře:

Okomentovat