neděle 17. června 2018

Mini ke dni otců

Jako každý rok i letos si vzpomenu na den otců na poslední chvíli. Čokoládky jsou koupené hned, ale teď by to chtělo i něco z papíru...
Že bude minialbum, jsem věděla od začátku. O kolekci jsem také dlouho nepřemýšlela. Materiály z listopadového page kitu PA a papíry Escape the Ordinary od PINKFRESH STUDIO mi přijdou dost chlapské na to, aby z nich vzniklo tatínkovské album. Teď už jen počkat, až náš táta nebude doma...


Papíry jsem si nastříhala na velikost 15x15 cm. Celkem jsem si takto nachystala 8 čtverců. Rozmyslela jsem, který bude vedle kterého a začala dírkovat. Každý čtverec jsem nejprve obšila samostatně, až potom jsem je všechny přišila k sobě do stylu harmoniky. 



Potom jsem začala vybírat fotky. 8 fotek jsem šupla na flešku a honem je nechat vytisknout u fotografky. Byla středa. Pro nemoc zavřeno až do pondělí... Chachá, co teď? Nezbývalo než protřídit zásoby a improvizovat. Pár fotek jsem vytáhla i z PL alba... 



Rozvrhla jsem, kam která fotka přijde a po dvoustranách jsem začala s lepením. Do bílých stránek jsem Big shotem udělala hexagony, které jsem potom podlepovala zbytky papírů. Pár jsem jich vyřízla i na ozdobu. Na doladění padly téměř všechny výseky z listopadového page kitu od PA, samolepek tam přistálo také dost. Černá abeceda je perfektní, hodí se snad ke všemu. Růčo čůčo napsat věnování a je hotovo.






A co dostali vaši manželé a tatínci? :)
Petra z papíru :*

Žádné komentáře:

Okomentovat