pátek 1. června 2018

Sesterský LO

Mám jen jednu, zbožňuji ji a ona mě. Moje sestřička Janička... :)

Společných fotek máme mnoho, ale tato patří mezi ty nejoblíbenější. Je ze Silvestra 2013, byl to večírek v kostýmech a my byly za uklízečky...



Už dlouhou dobu jsem měla schované kartičky Charming od Becky Higgins, které jsem ukořistila na bazárku. Jsou krásné, ale mají zaoblené rohy, které v PLku už nepoužívám. Takže jsem se rozhodla je rozstříhat a nadělat z nich ozdoby. Fotka mi k nim úžasně barevně ladila. Bílý papír jako podklad byl jasnou volbou. Ozvláštnila jsem ho trochu vodovkami. 



Ráda si pohrávám s rohy papírů, tak jsem tady jeden ohnula a jeden odstřihla a podlepila jsem prázdná místa dalšími papíry. Vystřižené kytičky jsem několikrát přeskládala, než se mi kompozice líbila. Ještě jsem z kartiček odstřihla pár štítků a dozdobila s nimi stránku. Nakonec jsem kytkám svou oblíbenou Le Pen dodělala tečky a vše dorazila enamelkami.


A kdo je vaše spřízněná duše?
Petra z papíru :*

Žádné komentáře:

Okomentovat