pátek 1. června 2018

Členka DT Váš kreativní svět

V pondělí 28. 5. mi nabídla spolupráci Barča Hlaváčová, majitelka scrapbookového obchodu Váš kreativní svět. Já s nadšením přijala a tak vznikl tento představující se článek...

Dnes mám pro tebe jedno překvapení! Náš design tým posílí nová scrapžena - Peťa! Práskla na sebe několik věcí :)


Ahoj, já jsem ...

Když se plní sny... Asi tak jsem se cítila, když mi Barča nabídla spolupráci s  Váš kreativní svět. Jmenuji se Petra Procházková. Jsem učitelka prvního stupně ZŠ, toho času na rodičovské dovolené, maminka Barunky, manželka Martina a nadšená scrapařka. Scrapbooking jsem objevila roku 2014 a od té doby mu víc a víc propadám.

Nejraději tvořím ...
Sama se tomu divím, ale poslední dobou si libuji ve velkých LO. Dlouho jsem se jim vyhýbala a začala jsem s nimi pořádně až začátkem letošního roku. Neskutečně mě to chytlo. Od poloviny roku 2016 tvořím Project Life – začala jsem s narozením dcery. Teď jedu ve stylu „jeden týden na jednu stránku“, jelikož toho času tolik není, když si jeden LO lepím tři dny, než je vyťukaný… :D A moc ráda mám různá minialba.


Tvořím v ... 
Můj pracovní koutek se nachází v obývacím pokoji. Základem je všem dobře známý Kallax z Ikei. Nejúžasnější mi přijde vychytávka SKÅDIS, co mi visí na zdi. Materiál se snažím zpracovávat postupně, nejsem takový ten ,,sysel“.



Můj tvořící proces probíhá ...
Barunka usíná, maminka tvoří… Většinou už mám v hlavě nějaký nápad, a když zasednu ke stolu, tak jen vytáhnu, na co zrovna myslím. Velké LO mi leží na stole klidně tři dny a postupně je ladím k obrazu svému. PLko, přiznám se, poslední dobou odbývám, protože mě prostě zrovna teď tolik nebaví. Po každém dokončeném projektu jsem zvyklá stůl totálně uklidit, abych ho mohla zase zakramářit novým materiálem… Jo a moje momentální úchylka je do každého projektu něco vyšít, vypadá to prostě super.


Moje oblíbená firma či designer je ...
Ze zahraničních firem zbožňuju Pinkfresh Studio a Crate Paper.

Inspiraci hledám ...
Různě po internetu – blogy nebo Pinterest. Snažím se nekopírovat, spíš spojit co se mi líbí z několika projektů do jednoho, upravit si ho k obrazu svému.


Můžete mne sledovat na ...
Na Instagramu jsem jako petrazpapíru a stejně tak se jmenuje i můj blog, který mám necelý měsíc.

Na VKS mám nejraději ...
Česky psané kartičky. Ve velkých LO mi anglické nápisy nevadí, ale v Plku je pro mě angličtina tabu. Taky se mi líbí, že materiály jsou dobře kombinovatelné a nejsou přeplácané.


Kromě papírové tvorby mám ráda také ...
Scrapboking je pro mě opravdu velký koníček, takže na žádný jiný už čas není. Nejraději mám chvíle s rodinou.  Před mateřskou jsem do školy svým žákům vymýšlela různé hry do hodin, laminovala pomůcky, a to mě bavilo moc. Ráda se potápím v moři, hraji na kytaru, miluju netřesky, houbové omáčky a pivo.

Můj tip ...
,, Dámy, jestli přemýšlíte nad outfitíčkem, prosím, nic moc barevného, blbě se to scrapuje...“.


Žádné komentáře:

Okomentovat