pondělí 28. května 2018

MDS výzva

Na blogu Váš kreativní svět vyběhla k mezinárodnímu dni scrapbookingu výzva - použít fotku 5x5cm. Jelikož tento rozměr fotek nepoužívám, bylo jasné, že to musím vyzkoušet. 

Vznikla stránka, která není úplně holčičí. No nevadí, té růžové už má Baru v albu stejně až až. Fotku jsem vybrala opravdu starou, která se mi kdysi nevměstnala do PLka. Už dlouho jsem chtěla použít kartičky Inked, které jsem kdysi ukořistila na bazárku, a jelikož ty malé jsou 5x5cm, byly jasnou volbou od začátku. 



Na čtverečkovaný papír z kolekce Typecast od We R Memory Keepers jsem udělala vodovkami malé cákance a po uschnutí jsem začala skládat kartičky. Kartička Hello se mi tam tématicky líbila. Hledala jsem k ní vhodný papír a kvůli lístečkům, které na ní jsou, padla volba na modrý z téže kolekce . Tím vznikl spíše klučičí LO. Jak jsem řekla, nevadí. Přišila jsem pruhy a jednu malou kartičku vytvořenou z téhož papíru. Nalepila zbytek kartiček a začala hledat ozdoby.



Ke zdobení jsem použila enamelky, dřevěné výseky, samolepky, co mi zrovna přišlo pod ruku. Žlutý knoflík je prostě top... :)





Také se Vám stalo, že máte v albu jednu modrou holčičí? Jestli ne, je na čase začít :)
Petra z papíru :*

Žádné komentáře:

Okomentovat