středa 16. května 2018

Den maminek

Na svátek matek jsem si pro obě maminky připravila minialbum. Použila jsem úžasné materiály z dubnového Extra kitu PA a papíry z kolekce Let your heart decide od Pinkfresh studio.





Nejprve jsem si nastříhala 4 pruhy papírů o velikosti 12x24cm, složila je napůl a rozvrhla, který se ke kterému nejlépe hodí. Potom jsem ty, které budou spojené, propíchala a obšila bílou nití. Kde nit zrovna končila jsem nechala přiznané. Potom jsem všechny papíry sešila k sobě tak, aby vzniklo leporelo - základ minialba.





Vybrala jsem 6 fotek velikosti 4x3 a podlepila je papírem. Pak už jen stačilo vymyslet kam co umístit, nalepit, dozdobit. Ze své zaprášené sbírky razítek jsem vybrala srdíčko, které se pěkně hodilo k těmto papírům. Vzkazy jsem psala na stroji, používala jsem abecedu a sem tam něco dopsala i ručně. A tady je celý výsledek.









Příští rok zase  :D
Petra z papíru :*

6 komentářů:

  1. Krasa krasouci! 😍 Maminka mela urcite radost! Ty jedes, devce! 😉

    OdpovědětVymazat
  2. Peti, jé, ty máš blog! Super :-) A to minialbum je moc krásné!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No začínám a ještě je hodně co zlepšovat :D děkuju Peti :*

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Jani děkuji :) ani to tak dlouho netrvalo, jak to vypadá :D

      Vymazat