neděle 27. května 2018

Do it!

Čím častěji scrapuji velké LO, tím více zjišťuji, že je opravdu důležité, jakou fotku vyberete. Pokud jsou dobré fotky, vypadá super i stránka.

Naše Baru bude celá já - sportovní antitalent :D Chytání balónu je opravdu vtipné... A muselo se scrapnout! 



Použila jsem svou oblíbenou kolekci Let your heart decide od Pinkfresh studio. Na základní bílou čtvrtku jsem přišila dva pruhy papíru, které mají upravené konce ničítkem. Dále jsem vyšila na dvou místech takové ,,zarážky,,. Jedna zároveň drží super citát, který je vystřižený z jednoho z papírů této kolekce. 





Fotky jsou opět podlepené bílým papírem. Ke zdobení jsem použila srdíčka, která jsem vystřihla z dalšího papíru a taky epoxy srdíčka, která byla součástí dubnového Papero Amo Extra kitu. Abeceda je také od PA.



Na závěr jsem celý LO poťupkala oblíbenou tenkou černou Le Pen.



Snad se líbí.
Přeji hodně sportovních úspěchů :D
Petra z papíru :*

1 komentář:

  1. Krasna stranka, Peti, jemne skadena. Je videt, ze ti Pinkfresh opravdu sedi. 😉

    OdpovědětVymazat