středa 29. srpna 2018

TN Praha 1. část na blogu VKS


Tak už i já jsem se konečně vrhla na pořádný traveler's notebook  se vším, co k němu paří. Přesto, že jsem ho chtěla psát přímo ,, za pochodu" - což samozřejmě nevyšlo - z něj mám radost. Tak pojďte nahlédnout...



Na první stranu jsem chtěla použít nejpovedenější fotku. Vznikla u zdi Johna Lennona, kde nás fotila jedna turistka, která neuměla anglicky, ale jen na nás křikla ,,HOP". Pochopili jsme 😅 Fotku jsem vyvolala dvakrát, tím pádem vznikla možnost, vměstnat nás do písmenek, aniž bych musela někomu uříznout nohu. Nejprve jsem si vytiskla písmenka z pc. Přes průklepák jsem je překreslila z druhé strany obalu a vyřízla skalpelem. Potom jsem si fotku položila pod písmena a obkreslila nejprve písmena P a A (manžel). Z druhé fotky zase písmena R a A (já). Do písmena H by se mi nikdo nevešel, tak vznikl nápis HVĚZDNÁ, který pěkně ladí s motivem na obalu.



Jelikož fotky, co jsou na obalu, jsou lepené zevnitř a nevypadalo to vůbec hezky, zakryla jsem celou stránku bílým papírem a ještě překryla fotkou. Bylo mi líto vyříznutých písmenek, tak jsem je tam šupla a vytvořila z nich druhý nápis. Datumové razítko používám velmi ráda a stalo se nezbytnou součástí většiny mých projektů. Hvězdné samolepky nás budou provázet celým albem.


Vyjíždíme. Samozřejmě s krátkou zastávkou v Olympii na boty - to se taky musí zdokumentovat že... Celý TN jsem ladila do šedé a různých odstínů modré. Vyzobala jsem kartičky v těchto tónech ze sady Každý den. Samolepky s názvy dnů jsou top a musím jich udělat pořádnou zásobu.


Abecedu jsem zvolila černou, aby nebylo všechno tak světlé a nápisy vynikly. Střihla jsem i do pruhovaného jarního papíru. Růžové části jsem nepoužila.




Mini srdíčka i květiny jsou ze samolepek k mezinárodnímu dni scrapbookingu. Na této straně jsem také použila čtvrtku z kolekce Každý den, kterou jsem přehnula a schovala do ní další kartičky a fotku.



Používala jsem také spoustu samolepek koleček s ikonkami. Tady ještě kapsička na fotku, která mi tam jaksi neladila. Takže schovat a je to... Dobře, ukážu 😉


Tak to byl první den v Praze. Druhá polovina už na vás čeká v dalším článku... 😉


Použité produkty


Žádné komentáře:

Okomentovat