středa 29. srpna 2018

TN Praha 2. část na blogu VKS

A je tu pokračování mého TN z Prahy. Pro ty, kteří propásli první část, je zde.

Druhý den v Praze nás čekala úniková hra, která se odehrávala v ulicích Prahy (mimochodem velmi doporučuji). A jelikož nechci prozrazovat trasu, všechen text jsem schovala...

Teď teda přejděme k samotnému scrapování. Jelikož jsem chtěla mít celou únikovku pečlivě zdokumentovanou, každému úkolu jsem věnovala jednu stránku a každý dostal číslo z diářových samolepek.



Ke kartičce PRÁVĚ TEĎ se perfektně hodila fotka, kterou jsem pořídila až po návratu. Naše Barunka si na ní hraje s medvídky, které jsme jí přivezli.


Diářové samolepky jsou na zdobení prostě ideální.


Opět jsem stříhala do papírů. Použila jsem i ten s rybkami (přeci jsme na mostě ne) a vyrobila z něj ,,odklápěčku".



Zase černá abeceda. Krásně vyniká na světlém podkladu. Já si ji navíc lepím vždy bokem na papírek, někdy nechám okraje a někdy obstřihnu těsně. Stávalo se mi totiž, že byla abeceda nakřivo, když jsem ji lepila přímo do projektů. Na papírcích se dá slušně korigovat.




Poslední den jsme navštívili Sex machine museum. Prospekt i vstupenku jsem také vlepila. Perfektně se na tyto stránky hodí srdíčka ze samolepek k mezinárodnímu dni scrapbookingu. Spousta lásky...



Snad nebudete pobouřeni... 😅 A musím se přiznat, jak nikdy nečtu popisky v muzeích, tak tady jsme je četli všichni... 😅😅😅 Vybrala jsem čtyři kousky, které nás nejvíce pobavily... 


Poslední společná fotka a pádíme domů...



Už teď se těším, až se vrhnu na další TN. Nejvíce mě bavil jeho formát, po těch třicítkových stránkách a PLku to byla příjemná změna. Určitě ho taky vyzkoušejte, stojí to za to!😉

Tímto také děkuji Ivce a Kubovi za super tři dny v Praze! 😚


Použité produkty


Žádné komentáře:

Okomentovat