středa 10. října 2018

Layout zmrzlina na blogu VKS


Máme tu září, pomalu nám začíná podzim a tak se alespoň poohlédneme za létem a scrapneme si typicky letní zmrzlinový layout.



Jako podkladový papír jsem vybrala mramorový, který nám celou stránku pěkně ,,zchladí".  Do kříže jsem jej pocákala fialovou barvou. Aby nezůstala jen holá čtvrtka, nalepila jsem na ni ještě poloprůhledný papír, vytržený z obyčejného bloku. Nechala jsem i roztřepené konce. Potom jsem sešívačkou připevnila jutový provázek.



Fotky jsem podlepila bílým papírem, do jejich středu jsem dala proužek lepící pásky a nelepila je tak, abych pod ně ještě mohla zasunout ozdoby. Potom jsem udělala tenkou černou fixou kruhy - fotky jsem si nadzvedla. Z fialové čtvrtky z letní kolekce jsem na Big shotu vyřízla lístky, kterými jsem stránku zdobila.


Provázek jsem smotala do kolečka, podlepila lepící páskou a doprostřed nalepila enamelku. Vznikly tak kulaté kytičky, které vdechly stránce trochu romantiky. Nápis ,,zmrzlina" jsem také vyřízla na Big shotu. Nakonec jsem dozdobila washi páskou, kartonovými výseky a černými flitry. 



Použité produkty






Žádné komentáře:

Okomentovat