středa 17. října 2018

Minialbum jako přání k svatbě na blogu VKS

Taky jste si prožili léto a září plné svateb? My jsme letos stihli 4 kusy a na každou z nich jsem se snažila vytvořit něco originálního. Na tu poslední zářijovou jsem vymyslela mini, které vám teď ukážu.



Nejprve jsem vytvořila desky z kartonu, které byly větší o 1cm než velké kartičky - tedy 16 x 11cm, hřbet byl 7,5cm. Na ně jsem nalepila fialový a barevný papír z letní kolekce. Rožky jsem opatřila stříbrnými chrániči.

Do knihařského kroužku jsem postupně vložila všechny kartičky. Na každé z nich je napsané, na co je daný příspěvek. Některé jsem vybrala z kolekcí, většina je ale vystřižená z papírů. Na popisky jsem použila barevnou letní abecedu a razítko z vlastních zásob.




Nechtělo se nám jen vzít peníze a zastrčit je do obálky. Proto jsem si vzala na pomoc tavičku Fuse tool a bylo vymalováno. Mezi každou kartičku jsem tedy vložila zatavenou kapsu, ve které byl nejen finanční příspěvek, ale také vždy nějaký předmět, který se příspěvku týká...

Na kafe - káva

Na špekáčky - fotka, kde opékáme buřty.

Na Duplo - kostka z lega

Na design - tak říkáme ponožkám

Na večeři - leták z kebabu

Na dovolenou - mušle

Na Audi - ženich by rád nový model 😂

Na holčičku - sponky a proděravěný kondom


Celé album jsem nakonec ovázala žlutou stužkou.


Mini bylo celkem rychle hotové, radost z něj byla veliká, nejen u nás, ale hlavně u obdarovaných 😉
Tady si ho můžete prohlédnout live 😄





Použité produkty






Žádné komentáře:

Okomentovat