pátek 27. července 2018

Layouty a přání na blogu VKS


Jako každá scrapbookem posedlá máma, i já se snažím zaznamenávat co nejvíce Barunčiných ,,poprvé". Nedávno jste se mohli inspirovat Pétiným událostníkem, který tvoří pro svou dcerku. Já ty naše záležitosti zaznamenávám většinou v PL albu nebo právě jako velké layouty. Tento vznikl na počest prvnímu malování vodovkami. Výkres jsem si samozřejmě schovala...



Jako podkladový papír jsem vybrala květovaný z jarní kolekce. Na něj jsem ručně přišila Barunčino veledílo. Fotky jsem zmenšila a všechny tři nalepila na jeden pruh bílého papíru. Tím jsem zakryla červené srdíčko, které jsem malovala já, tak, aby vyniklo jen to, co namalovala naše cácorka.



Zdobila jsem jen střídmě, aby vynikl výkres. Vyzobala jsem ozdoby se stejným motivem kytek, které jsou na podkladovém papíře. Dále jsem použila šedé štítky, samolepky a pro mě velmi oblíbenou abecedu. Barevné věci jsou z rozstříhané čtvrtky z mých bazárkových zásob. Nakonec jsem vzala modrou tenkou fixu a kolem zdobení jsem ještě ,,ťupkovala"...  Datumové razítko nesmělo chybět.



Z druhého papíru ze stejné kolekce jsem vytvořila jednoduchý jarní layout. No jednoduchý, vyšívání celého papíru ručně už bylo trochu přes čáru, přiznám se... 😅 Vyšitý papír mi ležel na stole asi měsíc. Nevěděla jsem, co s ním. Dopadlo to tak, že jsem ho ozdobila vystřiženými kvítky z papíru a dozdobila texty.





A aby toho dnes nebylo málo, tady je jedno rychlopřání pro nevěstu, která miluje šedorůžovou kombinaci barev.



Klip na peníze...



Krásný den všem!

Použité produkty




Žádné komentáře:

Okomentovat