čtvrtek 19. července 2018

Letní výlet na blogu VKS


Poslední dobou si libuji v layoutech, na kterých je pomalu víc ozdob, než papíru. V nové letní kolekci o ozdoby není nouze a já jsem jich samozřejmě chtěla použít co nejvíce...



Na Big Shotu jsem si připravila bílou čtvrtku, do které jsem postupně vysekávala kolečka. Papír jsem měla těsně na šířku BS, což nebyla úplně dobrá volba, protože se mi občas stalo, že se mi začal krčit. Příště bych zvolila užší pruh. Jakmile jsem měla hotovo, vysekla jsem ještě pár koleček z barevného a průklepového papíru. Potom jsem začala skládat ozdoby a podlepovat kolečka. Nápis z abecedy i texty jsem podlepila bílým papírem. Finální verzi jsem si vyfotila a vše postupně nalepila.




Až jsem měla nalepeno, vzpomněla jsem si, že jsem po stranách bílého papíru chtěla taky vystříhat necelá kolečka - protože do Big Shotu už se mi to nevlezlo. No, pozdě... 😏

Na vedlejší straně bude v albu i PLková stránka z tohoto výletu.


Použila jsem kartičku, ze které jsem předtím vysekla kolečko do velkého LO.


Na kartičku jsem přilepila i kolečkovou část z nepovedeného prvního pokusu... 😂 jooo byl to boj...


Zdobení na fotku, to se musí...


Výletům a scrapování zdar :)


Použité produkty


Žádné komentáře:

Okomentovat