pondělí 16. července 2018

Velikonoční pondělí na blogu VKS


Zdravím z dovolené 😊
I když už tu máme léto, asi nejsem sama, kdo dodělává jarní resty v PL albu. S kolekcí Jaro od VKS to jde pěkně od ruky... Dneska vám ukážu dvojstránku věnovanou velikonočnímu výletu do ZOO.





Nejprve jsem připravila fotky a vyzobala kartičky, které k nim hezky ladí. Sáhla jsem hlavně po mých oblíbených s kytičkami. Úvodní kartičku jsem doplnila štítkem s datumovým razítkem, pondělní samolepkou - mimochodem ty začínám milovat čím dál víc..., abecedou a jak to u mě tak bývá, výšivkou.



Moc se mi líbil Pétin LO (najdete zde), ve kterém vyšívala stonky k výsekům kytiček. A protože k jaru kytičky patří, a protože jsem vyšívací maniak, došlo i na jehlu a nit a něco podobného jsem vytvořila ve svém PLku.


Skvěle se pracuje s bílou abecedou, kde jsou jak velká tak malá písmena a dostatek čísel. Také jsem sáhla po samolepkách s jarními texty a jednom textovém výseku..



Vyšívání je celkem dost, ale já si prostě nemůžu pomoct... Alespoň část jsem zakryla papírovým výsekem.


Objela jsem i srdíčko...


Nakonec nesměla chybět samolepka z turistické známky, které poctivě sbíráme a do PLka se náramně hodí.


Článek dopsán, tak šup do vody, je tady opravdu krásně...



Pěkný parný den 😊

Použité produkty


Žádné komentáře:

Okomentovat